In urma diverselor interviuri luate antreprenorilor acestia au spus ca optimizarea site-ului pentru motorul de cautare google la nivel local este un pas foarte important pentru a face business-ul vizibil tuturor oamenilor din zona/locatia/orasul respectiv.


In iulie 2014 Google a introdus update-ul Pigeon, schimband pentru totdeauna cautarile locale si modul de optimizare al site-urilor web. In prezent multi antreprenori au devenit constienti ca daca ai un business ce livreaza servicii / produse la nivel local este foarte necesar ca site-ul companiei sa fie optimizat si promovat prin servicii seo.


Pasul 1 - Introducerea si Configurarea business-ului dvs. in Google My Business

Pentru a va introduce locatia business-ului dvs. in Google My Business trebuie sa aveti un email Gmail pentru a va putea conecta iar apoi trebuie sa completati in mod atent si foarte corect campurile care va sunt afisate.

* NAT - nume, adresa, telefon - cele mai importante campuri si trebuie sa va asigurati ca introduceti aceste date intr-un mod foarte precis, mai ales adresa sediului business-ului dvs.

* Alegeti o categorie sau mai multe categorii de activitate ale business-ului dvs.. Google recomanda alegerea unei singure categorii care se potriveste cel mai bine domeniului dvs. de activitate. Aceasta unealta va poate fi de folos in alegerea categoriei business-ului dvs. - click aici

* Completati profilul business-ului dvs. cat mai mult posibil. Un profil complet ajuta utilizatorii care va acceseaza business-ul.

* Introduceti fotografii cu locatia sediului dvs., logo-ul business-ului, echipa dvs., etc.

* Completati cu foarte mare atentie programul de functionare si asigurati-va ca acesta sa fie corect.

 

Pasul 2 - Adaugati business-ul dumneavoastra pe alte platforme

Creare unei pagini dedicate de Facebook, Twitter, LinkedIn a business-ului dumneavoastra va poate ajuta foarte mult in a va promova serviciile. Dupa ce ati creat aceste pagini asigurati-va ca in mod constant publicati informatii utile pentru utilizatorii dumneavoastra.


Pasul 3 - Referinte pentru business-ul dumneavoastra

Referintele sunt unele dintre cele mai importante aspecte pentru afacerea dumneavoastra. Recomandarile intotdeauna vor atrage noi clienti si in acest fel va faceti si o imagine buna.

Referintele le puteti obtine prin inscrierea business-ului dvs. intr-un director local, un exemplu este site-ul www.cautloc.ro ce ofera oamenilor de afaceri un mod diferit de a-si promova afacerea si o modalitate prin care acestia pot obtine referinte si pareri in timp real din partea clientilor. De asemenea referinte puteti obtine prin comunicate de presa locale, organizarea unor evenimente locale ce au un scop bine definit si asa mai departe.


Pasul 4 - Colectarea parerilor

Asa cum spuneam si la pasul 3 parerile colaboratorilor, clientilor sunt foarte importante. Acestea va pot aduce un plus de valoare in fata clientilor dar si competitorilor dumneavoastra. Dupa ce ati colectat parerilor clientilor si colaboratorilor afisati-le pe site-ul dumneavoastra, pe pagina de facebook sau oricare alt mijloc de comunicare.


Pasul 5 - Adaugati mereu continut nou pe blog-ul site-ului dumneavoastra

Este foarte important sa comunicatie fie direct sau indirect cu clientii dumneavoastra. Prin scrierea de articole informative despre compania dvs., produsele / serviciile care le prestati sau articole educative aduceti un plus de valoare companiei. Asigurati-va ca atunci cand scrieti articole acestea sa fie de interes si foarte bine documentate. Un articol bine documentat nu numai ca multumeste clientii dvs., dar puteti atrage noi clienti.


Pasul 6 - Adaugati locatia completa si corecta a sediului buiness-ului dvs dar si programul de functionare

In header-ul site-ului, sidebar sau footer-ul site-ului afisarea locatiei sediului dumneavoastra dar si a programului de functionare este foarte esentiala. In pagina de contact asigurati-va ca introduceti si o harta Google Maps pentru a indruma utilizatorul cat mai usor. Daca aveti mai multe locatii in orasul respectiv asigurati-va ca toate sunt afisate in mod corect pe site.


Pasul 7 - Link-uri externe

Cu toate ca exista si acum intrebari cu acest mod eficacitatea acesti practici, ideea din spatele ei demonstreaza relevanta si legatura stransa care o aveti cu colaboratorii din industria dumneavoastra. Afisati partenerii cu care colaborati pe site-ul dumneavoastra dar asigurati-va ca acest proces este facut si de catre colaboratori.


Pasul 8 - Verificati viteza de incarcare a site-ului dvs.

Potrivit unui studiu 51% dintre persoane se asteapta ca un site sa se incarce in de 3 - 4 secunde sau mai putin iar daca nu se incarca in acest timp peste 40% din oamenii care v-au accesat site-ul renunta sa astepte si vor abandona site-ul ceea ce inseamna pierderea clientilor. Google pune la dispozitie o unealta prin care va puteti testa viteza de incarcare a website-ului dvs. - click aici

 

Pasul 9 - Verificati daca site-ul dvs. se afiseaza bine pe terminale mobile: smartphone si tableta

In prezent peste 70% dintre romani detin un smartphone sau o tableta cu acces la internet iar acest lucru spune in mod direct despre importanta care o are design-ul responsive al unui website, adica atunci cand un utilizator va acceseaza site-ul de pe un smartphone sau o tableta design-ul site-ului dvs. sa se restructureze si sa se afiseze perfect pe acel tip de dispozitiv.

Pentru a verifica daca site-ul dvs. are un design responsive si este compatibil cu smartphone-ul si tableta puteti verifici prin unealta pusa la dispozitie de Google - click aici

 

Pasul 10 - Backlink-uri catre site-ul dvs.

Profilul de backlink-uri este in continuare un semnal puternic pentru ca site-ul dvs. sa se afiseze in prima pagina Google.ro pentru cuvintele cheie de importanta majora business-ului dvs.. Dezvoltarea unui profil puternic de backlink-uri necesita timp si o foarte mare atentie pentru ca site-ul sa nu fie penalizat de catre Google.

 

Pasul 11 - Accelerated Mobile Pages (AMP)

La sfarsitul lui februarie 2016 Google a introdus in algoritm Accelerated Mobile Pages. Ce inseamna AMP ? AMP este dedicat tuturor site-urilor cu design responsive si are scopul de a accelera incarcarea paginilor site-ului respectiv. Cum optimizati site-ul dvs.? Urmarind instructiunile oferite de Google - click aici


Online-ul este un mediu puternic si poate aduce clienti oricarui tip de business atat timp cat acesta este promovat in mod corect. Daca doriti consultanta in vederea optimizarii si promovarii site-ului dvs. va rugam sa ne contactati.

Scris de

In sfarsit am facut-o... De cateva luni am stabilit ca si obiectiv, schimbarea numelui si al site-ului. Acum trei sau patru ani am ales un nume de domeniu care sa se potriveasca atat pietei din Romania cat si pietei de peste hotare, si anume "top-target.com" , crezand ca o mare parte din clienti vor fi din afara tarii. Usor, usor am inceput cu primele site-uri facute pentru firme din Ramnicu Valcea, apoi cu un pic de promovare am avut clienti din mai multe colturi ale tarii, dupa care am hotarat: "...de ce atata bataie de cap cu clienti din alte tari, cand Romania are atata nevoie de astfel de servicii?!"  Acum avem deja un portofoliu de clienti si cateva colaborari de lunga durata de care suntem mandrii, insa ne dorim si mai mult: sa devenim din ce in ce mai buni ;) 

PS: din aceste cateva luni, vreo 4 la numar, 3 luni si jumatate a durat alegerea numelui de domeniu :))

Scris de

Web design bucuresti, Web design valcea, Web design, webdesign, creare site-uri bucuresti, web design, web design bucuresti, web design, web design valcea, Web design bucuresti, Web design valcea, Web design, webdesign, creare site-uri bucuresti, web design, web design bucuresti, web design, web design valcea, Web design bucuresti, Web design valcea, Web design, webdesign, creare site-uri bucuresti, web design, web design bucuresti, web design, web design valcea, Web design bucuresti, Web design valcea, Web design, webdesign, creare site-uri bucuresti, web design, web design bucuresti, web design, web design valcea